Дякуючи проекту «Книга, що оживає» учні початкової ланки поринули в XVII століття в роки «Козацтва» досліджували традиції козаків, ігри, пісні, творчість українських письменників та побачили, що козаки були хоробрими, міцними та дружніми.
Учні 5-6-х класів розкрили тему «Міфи та легенди про запорізьких козаків» та створили:
● добірку факти про легендарних Запорізьких козаків, їх подвиги, життя, побут, заняття (відвідали музей Запорізької січі на острові Хортиця під час свята Масляної).
● карту «Козацькі міста Хортиці» з геолокацією та розрахували маршрут подорожі (6 км);
● відеоролик про Хортицю;
● інтелектуально-розважальну гру «А ми нащадки козаків?» для учнів 5-х класів;
● презентацію «Засоби підтримання здоров’я козаків»;
● склали збірник математичних козацьких задач;
● створили буктрейлери до твору «Джури козака Швайки» та провели виставку ілюстрацій до цього твору;
● провели вікторину для учнів 2-х класів «Що ти знаєш про козаків?»;
● створити свою легенду й поставити виставу «Про козака Микиту» для учнів початкових класів (легенда про мудрість українського народу, легенда, яка розповідає про те, як козаки вміли змінювати свої негативні «чорні думки» на «світлі».)
Робота над проектом Play fest 2021: «Книга, яка оживає» у категорії 7-9 класи «Запорізький край – сучасність» дозволила учням зануритися у світ магічної, неймовірної краси запорізького краю. Працюючі над проектом, вирішили, що учням нашої гімназії буде цікаво подивитися на сучасне Запоріжжя. Саме тому створили фотозону, яка привернула до себе увагу об’ємними та багатьма цікавими деталями!
«Було дуже цікаво пізнавати щось нове, пропонувати свої ідеї для реалізації та просто працювати на користь свого майбутнього» - відзначили учасники проєкту! Так само не просто було відчути себе справжнім вчителем іноземної мови та провести декілька уроків для молодших школярів, але воно було того варте! На уроках англійської та французької мови учасники проекту говорили про плюси та мінуси Запоріжжя, при цьому опрацьовуючи нову лексику та граматику. Виявляється, приймати участь у дискусії про Батьківщину не тільки весело та цікаво, а ще й корисно! Цікавий досвід також відчути себе гідом та провести віртуальну екскурсію по рідному місту Запоріжжя.
Також учні 7-9 класів вирішили особисто провести дослідження рослин Червоної Книги України, що знаходяться на острові Хортиця. Кожен з учасників долучився до створення ексклюзивної книги-збірки, де власноруч різними мовами писали цікаву інформацію про рідкісні цікаві рослини.
Учні 10-11 класів розв’язували питання «Яким буде майбутнє рідного міста Запоріжжя».
Створення проєкту відбувалось у формі дискусії. Учні підготували інформацію щодо різних галузей, які є важливими для сприятливих умов життя розвитку Запоріжжя. Зазначили їх плюси та мінуси. А потім у відсотковому співвідношенні визначили проблемні галузі та ті, що у майбутньому можуть мати успіх. Це сприяло тому, що кожен робив свій внесок задля створення «живої книги». У класі розгорнулась неабияка дискусія, кожен мав що сказати та був готовий, за необхідності, спростувати аргументи опонента. Учнів підтримали вчителі, а це доводить актуальність теми.
Результат дискусії учні 11 класу помістили на ватмані. Отже, були зроблені такі висновки:
Проблеми міста в основному пов’язані з екологічним станом.
Історична пам’ять міста хоч і багата, але не розвинута, як і свідомість людей щодо цього.
Культура має великий потенціал, але було б краще, якщо рушійною силою розвитку цієї галузі стала молодь.
Будівництво майбутнього Запоріжжя починається з кожної людини
Ми повинні виправляти недоліки та розбудовувати місто поетапно, а не очікувати миттєвого результату та ще й від когось.
Кожен має змогу аналізувати, замислитися над розвитком проблемних галузей, з метою запобігти занепаду. Насамперед, ми рекомендуємо діяти, реалізовувати свої ідеї та турбуватися про Запоріжжя та нашу країну у теперішньому часі. Тоді нас приємно здивує результат у майбутньому
Наразі проект Play fest 2021 «Книга що оживає» остаточно завершено. Участь у проєкті, дозволила відчути вагомість ролі кожного з нас для розвитку рідного краю. Ця командна, творча та дослідницька робота безумовно надала змогу отримати нові компетентності, покращила критичне мислення всієї залученої аудиторії та ще й внесла в життя кожного з нас нові, яскраві, незабутні й виключно позитивні емоції. Ми всі стали креативнішими, удосконалили вміння злагоджено працювати в команді та чути один одного!
Як це було дивіться в цьому відеоролику - https://youtu.be/DNIxzoxrPXM
Приємного перегляду!